an angel VS fairy.........

an angel VS fairy.........

Sunday, November 1, 2009

i n Me


sdar x sedar dah 23 tahun umur aku sekarang,,,x penah terfikir aku akan sambung belajar hingga ke keringkat ini,,kadang aku teringat mase kecik.. aku nk masuk 'U'... huhuhu tpi x tau plak live di campus cmni...hebat....aku selalu teringatkan mase kcik dulu, main parit, lecak, kawasan lopak... tu la life aku.. simple.. ramai kwan,, tpi semue tu berubah bile aku bergelar masiswa.. pergaulan juge berubah... intresting.. then bile kite tgk di depan pulak... lame lagi ke umur kite?x tau.. now aku 23-65=42 tahun lagi if tuhan izinkan aku nikmati umur ni...tpi yang di tenhah2... ni la aku sekarang...thankz GOD 'ALLAH'...Smuenye dari die, die yang mengatur hidupku.. sampai sekarang... skarang aku ngah siapkan master aku,, sape sangke aku leh teruskan ke PHD.. TAPI masalah aku x leh ckap onw ptih lak...huuhso how? impian aku tasckle gulr dari uitm.. huhuh expecially uitm..sah alam la plak..npe er start aku bkwan ngan dak sane ,,, balik2 cuple ngan dak uitm sah alam je... putos datang baru.. eh aku cari la bkan datang sendiri...who is she n she.. huuhu rahsie,,,

No comments: