an angel VS fairy.........

an angel VS fairy.........

Sunday, November 1, 2009

its true... the love ill come again?

cinta berputik,,, huhuhuthanks awk... x sbenye orang pn x sure perasaan erul ni, tpi khadiran awk banyak wat erul gembire,, yeah... buat permulaan u orang yang caring and erul pn suke tuk caring awk,, kbtulan awk pn kurang seat so kne la bg perhatian yang lebih kan tol x..bese la permulaan smuenyer indah,, pijak semut pun x mati, tu lumram,, laki ke prempuan pn same jer.. dah lame2 sure de termakan hati, merajuk, cemburu bertengkar...........huh tu yang aku tkot tu...lantak la. klu aku fkirkan smue tu kan lumrah,.. smue orang akn hadapi bende yang same,, aku rase bpak , atok, mak n abang2 aku pn dah rase bende yang same..so x plu la aku wsau sangt.. we are the same..pe yang aku harapkan hub kami kekal.. dah letih ngan keadaan lepas.. x mengharapkan puteri dengan kude putih turun daril langit tuk jemput aku,, cukupla isteri yang soleh n mampu didik aku, cz aku pn bukan insn sempuerna...may ALLAH full fill my wish.amin1november...

No comments: