an angel VS fairy.........

an angel VS fairy.........

Sunday, November 1, 2009

november yang meletihkan VS hari yang mengembirekan

bulan lepas n bulan ni wat aku letih sangt..tpi de yang seronok kat sane ye la smue de.. dari makanan tahap 9 star, SET kraOke complte, air terjun, jungle traking..huhu mmg bes.tpi xder yang kekal kan.. ble programraflesia ni habis sure aku rindu keadaan cmni.. ntah de ke lagi kwan2 akuyang tig tong cm aku nnti..huhuhukaraoke,, tu la yang group kte orang x pnah miss,, dari pak imam kte orang pgaruh huhuhu last2 nk gak kraoke..ala bkan bende salah just kepuasan je, if x nk nyanyi rock nasyid pnde,,, rase x salah kan nnyanyi nasyid,hhuuhu tpi lunpnah lak aku tgk pak imam in nyanyi nasyid.. mmg gile klau kraoke sangup x tdo malam makluma la de bunge2 menemani huhuhu lagi la tahan biji mate.. tpi aku mmg respec kat mamt sorang ni.. sore cm pawi..huusure kao bbge if terbaceaku sebut ko dalam blog aku ni...masuk hutan pn sronok ... tpi maafla aku mmg geli pacat..2yang stokin sampai 2 lappis..huhu thankz kekwan n mafkan aku. sape2 yang 1 kemah ngan aku mmg xleh tido lene,,huhuhtugas korang cbutkanpacat yang gigit aku je.. kdang kesian gak. tpi nk wat cmne dah aku mmg pengeli ngan pacat...kadang kelaka gak.malu beb pempuan pn cbotkan pacat tuk aku........cmne la aku nk ilangkan rase geli pacat..mgu ni kteorang gi kebun pak masri. makan dukong,, huh manis cm anak die gak.. pastu die bgi salak lak,,cmni rupnyer rase salak hutan. sedap sangt manis tol.. srious aku x pnah rase salak cmni.. huhuh yela pat ko tu kampung buka hutan mane nk rase cmni..kla pakmasri tq.. sok aku datang lagi nk mintak buah,, bruntung la sape jadi menentu awk.. stiap thun buah xpenahputus dari salak, dukong, langsat, durian smue ade..wasalm

No comments: