an angel VS fairy.........

an angel VS fairy.........

Sunday, November 1, 2009

Who Am I?

who am i.. no body know... include me as well ptang td aku g joging, bosan gi jog sesorang,, yela now dah pindah,, nk gi jog kat stdium ukm cm jauh je,,, tpi tgk la sok kwan aku ajk gi leh kot,, myb orang pelik kot.. tu yang pandang aku semacam je, yela pandang cantik tpi xde orang jog,, aku jog orang ni pkat tgk,,, cm orang yang salah je...tu yang wat aku xselese... pas skodeng umah pakcik tu...... laaaaaaaaaa polis rpenyer.. ptt la , lantak la die nk tnung pn aku xheran, asalkan ko bkan penjenayah,, rase selamat lak jog ade polis yang tengok..huhuhu gile.. nextwekk aku jging lg.. tgk ar die nk skodeng aku lg x. wsau aku.. berat badan dah naik 2 kg,, sblum raye 26 now dah 28 cm x caye je.. tpi ake dah rase lain cm lagi tinggi jer,, ade ker orang tue2 cm aku ni leh tinggi lg.. hope dah la,, cm xmo tiggi lg.... xcmel lak aku tinggi awek rendah,,huuh uhuu

No comments: