an angel VS fairy.........

an angel VS fairy.........

Monday, June 13, 2011

28 MEI @ 24 JAMADILAKHIR,,HARI PERTUNANGANKU


ALHAMDULILLAH SYUKUR KERANA TELAH selesai majlis pertunaganku,
syukur, dan sayu aku kerana banyak perkara yang berlaku tanpa diduga sebelum majlis pernikahan ini..masalah keluarga n masalah jalan yang hampir menghalang dan menganggu kelancaran majlis ini..bayngkan la perjalanan aku ngan bad, yus n kwan aku lagi sorang ni leh tsalah jalan ngan jem lagi kt situ je dah lari bpe jam pye pjalanan..
then bkle sampai kt perak nk masuk jalan pn dah tsalah even follow van sendiri pn leh tsalah gak..
ujian kan..uh lpe lak aku 2 van n 4 krete rombongan aku ke perak mse tu..
bukan stakat itu sahaja mse brangkat untuk pertunangan aku mlm tu (akad nikah)
sekali lagi berpecah tsalah jalan lagi ade yang lambat ade yang cepat tehn semua btrabur ngan jalan sendiri2..
mujur la sempat sampai surau even lambat..
yang best akad nikah sekali je...sblum msuk masjid mahu 5 kali aku try asik salah je..
tuhan maha penyayang terhadap hamba2nya dan apa yang dikehendakinya akan terjadi
ALHAMDULILLAH..
syukur juga kerana telah bertukar tanggungjawab sebagai suam dan aku telah dikurniakan seorang isteri yang amat aku sayangi..nur ain b. Md zawai

No comments: