an angel VS fairy.........

an angel VS fairy.........

Sunday, May 8, 2011

5/5/2011 n 9/5/2011

syukur 5 mei aku dapat twaran kje..aku la orang yang heppy skali n aku kongsi brite ni ngn bakal isteri aku,,,die juga haapy ngan berite ni..even dapat contrax 3 blan jer,tpi syukurla..mse2 nk gune duit nk kwin then tuhan bagii rezeki..mne la tau kan kontrax leh sambung nt kan..best2..xpyh aku kje kt opis dlu yang dlu even gaji mmmg besar..tpi xtettap time kje..blik pn lwat malam..krang xabis2 lak tesis aku nt...huhu


ari ni 9 mei..hari ptme aku bkerja di pjabat baru..boring gak la..xtau nk wat mende..huhu sronok gak yela xpnt cm opis sbelah..huh ALHAMDULILLAH..tuhan maha tahu tentang smue ni dan die dah tetapkan jalan untuk aku..amin..tpi ape er yang kwan2 aku wat kt opis lme tmpat aku kje dlu er..mst hapening cm sblum2 ni..huhuh moga tuhan merahmati kalian....

No comments: